دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
زائران

حوزه/ استاندار لرستان گفت: اربعین پایگاه بزرگ معرفی حماسه حسینی به جهانیان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار لرستان ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه همایش پیاده روی اربعین حسینی اوج دلدادگی آزادگان جهان را به سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع)و یاران باوفای ایشان به نمایش می گذارد افزود : اربعین پایگاه بزرگ معرفی حماسه حسینی به جهانیان است.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی های منسجم و هدفمند برای خدمت رسانی به زائران انجام شود بیان داشت: باید شرایط مناسبی برای رفت‌وآمد زوار اربعین در داخل استان، مرزها و در کشور عراق فراهم شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه باید زیر ساخت های لازم برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائران در طول مسیر تقویت شود اظهار داشت: با اقدامات صورت‌گرفته اکنون شرایط مناسبی در مسیر پیاده روی اربعین در استان و همچنین مرزها فراهم شده است.

شفقت با تأکید بر اینکه موکب‌ها میدان‌دار اصلی ستاد اربعین هستند خواستار افزایش کمک های مردمی و خیران برای خدمت رسانی به زائران شد.

وی با اشاره به اینکه در پیک رفت‌وآمدها امکان انتقال وسایل و لوازم موکب‌ها نیست و باید از قبل تدارکات لازم برای ارسال امکانات دیده شود خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی همکاری لازم را برای در اختیار قراردادن امکانات سردخانه‌ای خود برای حمل مواد فاسدشدنی موکب‌ها بکار گیرد.

استاندار لرستان در پایان حمایت‌های دیگری همچون فراهم‌کردن لاستیک و سوخت موردنیاز ماشین‌آلات حمل برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha